|W.A.N.T.E.D|

Saturday, June 18, 2011

~~~ i get it!!!

| salam all., ary ney aku nak kongsi cite., engat xnak update lagi., tapi kena gak la., haha.,
mula2 camney., akak aku suruh aku ciap2 nak kuar cari keja pas zohor., ayah aku lak suruh g kat kedai pizzza 2., mula2 berat ati., xnak g., nak xnak kena g gak., then g jea la., isi form., tunggu dalam 10minit., ada sorang akak ney., dia interview aku., bla bla bla bla., conform., aku ambik part-time jea la., silap xambik full-time., engat nak tukar la., so mula2 aku kena masuk shift pagi dulu.., kowl 10am-7pm., kedai pizza ney ada 2 shift jea., 10am-7pm n 3pm-12am., aku kena ke kitchen dulu then d'orang akan hantar ke depan lak., huhu., kat c2 lak ramai dak laki., so aku kena harungi gak la., huhu., aku kena buang sifat malu, segan aku 2., aku kena berani., uuwwaaaa., akak 2 cakap 'yang penting senyum'., :) ., esok tanggal 19 june 2011., aku dah start keja., huhu.,

| ney la tempatnye |


| front of restaurant |


| flyers |


| dah selesai cari keja., so kena cari keja akak lak., cari cari cari., g sana cney., ada yang isi form n ada kena tinggal no.fon jea., tunggu berita dari d'orang jea., perut mysis lak lapo., rancang nak tengok wayang., 3,2,1 CINTA., g tengok tiket., ada., kowl 5.15pm., sambil tunggu 2., g makan dulu., then g la tengok., bez 2 bez gak., cedey., aku lak terkeluar air mata., naseb gelap., orang lak xramai., xpe la., haha., tapi bez la., haha.,

| time dalam lif., saja nak posing2., CCTV jea ada|


| bukti aku g., haha|


| 3,2,1 cinta |

layan layan., haha

♥TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY ANIS♥

No comments:

Post a Comment