|W.A.N.T.E.D|

Monday, June 20, 2011

~~~ 1st n 2nd day

| xsempat nak update 1st day., haha., so 2nd day pown jd kn., hihii.,
1st masuk kitchen., mana2 pown kita kwna wat mise-en-place dulu., hhuhuhu., aku diajar sama staf c2., mula2 aku segan., yea la., sangat2 segan., haha., d'orang ajar wat pizza., senang memang senang tp aku failed bila nak menghafal., insyaallah t ley kowt., kat c2 aku dikenalkan oleh mereka ney., kak ana[manager], kak gee[supervisor], ju, hamidi n kumus[mus]., mula2 kenal mereka ., kowl 3 ada brefing., kak ana nak kenalkan kepada staf2., yang aku engat nama2 mereka., kak ana, kak gee, ju, mahadi, kumus, amin, hafiz, asri, amar., haaa., yang 2 jea., hahaha., aku tengok2 la cara mereka wat keja., aku diajar., rupa2nya staf2 c2 sume kaki gila2., hahaha.,

2nd day., hemmmm., cam biasa., wat mise-en-place., kemas2 kitchen., wat2 pizza.,
ary ney aku baca menu2., mak aiiii., susah doe., haha., xpe., slow2., aku nak salin sume menu., senang nak engat., yea owk? haahha

p/s: xlarat dah., daaaa., salam :)
♥TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY ANIS♥

No comments:

Post a Comment