|W.A.N.T.E.D|

Tuesday, May 17, 2011

~~~ kenangan aku d'PTSS

Ney nak share ngan korang sume., time aku study dulu kat ptss., macam2 keja n macam2 event kami lalui., penat., memang bez tp telinga mesti kena tahan ngan mulut2 berbisa.., huhu., biasa la, belajar namanya pown kan., kami lak dak hotel catering.., teruk2 event kami., huhu.., dr kami sem1 hingga lah sem 6., n de sket pic posing suka2 kami., hahahaha., perhhhh.., da bez laaa.., ney ha antaranya.,
Sem1., emmm., xjumpa la pic sem 1., haha., so., tengok seterusnya.,

Sem2.,
Haa,., time ney aku jadi AJK keselamatan., event MSU ., haha., keja aku dowk kat kitchen sedia ubat2., haha.,

Aku kena jaga kat cney laa., de yang luka., aku nak bagi plaster., dia jual mahal., xpe cekk., pas 2 aku xtolong dah., haha., aku tengok jea., pe nama dia ea., senior., nak tunjuk pic dia.,

Haa., ney aku selongkaq gak., ada pown pic senior ney., tapi xnampak muka lak., haha., tengok 2., tangan diaa., sombong towl., ish2.,


Ney lak masa nak umum pemenang.., n de persembahan..,

Ney la persembahan., dari dak2 hospitaliti..,


Laz kita orang bergambar ngn PA kami..,

 
Ney lak time PULUT KUNING TERPANJANG DI MALAYSIA., anjuran senior kami., sem5., ney event d’orang., dak klz kami de yang tolong kitchen., de yang tolong kat dewan., aku lak., mula2 kena tolong masak pulut., ya ampunnn., macam gunung berapi., panas., haha.,

Ney lak., susung pulut .., bezzzz.,


Ney lak keja masak pulut., perghh., haha.,

Ney lak kena masak gulai., ada pulut mesti la kena ada gulai kan..,


De yang wat staff meal.,

Taraaaaa.., ney la hasilnya., cantek kan???
 malaysia book of record


ney masa ikatan muhibah., anjuran dak tourism., kami terlibat., sume jabatan hospitaliti

ney geng dak klz aku., gila lensa.,


clz kami terpilih wat fruits carving.., anjuran dak dhk6., final projek d'org

haaa., 2 akuuu.., haha., time ney aku demam.., so aku tengok dulu buah 2., aku belek2 buah 2., hahaha.., sebenarnya aku xreti wat..,
ney lak geng2 tererrrr carving2 ney

tengok!!! jari aku., luka 3 jari semata2 nak wat fruits carving ney., ish2., bisa kena pisau dia., adoiii.,

taraaaaaaaaaaa., ney la hasil aku., hahaha., rosak betik 2., haha.., biasa la tangan keras...,

 

ney kat pusat equin., tolong final projek dak tourism


ney kena serve vip

sempat g posing., haha

taraaaa., kami yang terlibat ., hehehe


ney event kami time sem 2., sem 2 wajib wat dinner untuk jabatan., ney last dinner untuk jabatan., then dah xdak dah., huhu.., theme celebrity night


ajk2 makanan

pas abes keje., posing la kami., hahaha

 
Sem3..,

ney lak time leadership., haha., kena gotong royong hotel....


hahaha., pas mengecat klaz., leadership gak.,


haaa., ney lak aku berlatih menari., untuk leadership gak., kami kena wat persembahan., watak aku simple jea dalam ney., persembahan kami tajuk puteri gunung ledang.., aku jadi dayang., penari ., hahaha..., kaku.,


ney last klaz OR/OPERASI RESTORAN., ney geng serving., termasuklah aku


geng kitchen


Sem 4 [L.I]

REHAT SEMENTARAAAAAAAA





♥TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY ANIS♥

No comments:

Post a Comment