|W.A.N.T.E.D|

Friday, March 30, 2012

| myKONVO

| salam sume n salam sejahtera..., lama lak ase x update blog ney..., emmm..., ney nak kongsi ngan ampa sume.., baru2 ney aku pas konvo.., aku dah dapat DIPLOMA!!! :)
tima kasih pada yang sokong n membantu aku semasa aku study dulu.., tima kasih ALLAH, FAMILY, MYFRENS N ALL..., biarpon aku ney hanya dak POLITEKNIK., tapi aku bersyukur., aku dah ada dip.., n aku dapat jumpa kawan2 aku kat sana.., konvo ney diadakan kat POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN PERLIS, 27 & 28 MAC 2012.., aku kena sidang ke 3.., 28HB .., mula2 memang ketaq gila.., hehe., tapi jap jea la naek stage 2..,
mula2 aku cam x mau pakai jubah yang aku dapat., ya allah., betapa besauuuuunyeeee jubah aku..., saiz XL., aku ney layak saiz S jea., hahaha., sume orang pakai kat paras lutut jea., aku sampai buku lali., haha.., tapi x pe., aku pakai jea la., ase jubah yang bawak aku time 2., hahaha...
nak tengok pic2 konvo? nahh., aku konsi sket ea..,
ok x? hahaha., cukup jea la ney jea ., hehe :) tahniah kawan2...

♥TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY ANIS♥

No comments:

Post a Comment