|W.A.N.T.E.D|

Monday, March 7, 2011

~~ AKU SAYANG SUAMI AKU ~~

Bila aku dah kawen t, aku akan sayang suami aku sepenuh ati aku.. aku xkan biarkan dia., aku nak hidup ngan dia sampai akhir hayat., senang susah kami akan kongsi bersama., gelak ketawa, sedih kami kongsi bersama., biar pown siapa dia., aku akan sayang dia.. aku terima dia seadanya.. aku tidak hiraukan pe yg orang akan cakap., 1st aku akan tanya dia sebelum pape benda buruk akan berlaku.. semua orang nak KEBAHAGIAAN dalam RUMAH TANGGA., termasuk la aku.. J .. aku sangat happy ngan hidup  aku sekarang., J aku SAYANG sangat2 kat future HUSBAND <3 ., myLOVE ONLY 2 U my dear.. ONLY U ., J .. CINTA kita sangat INDAH., aku CAHAYA yang hadir dalam HIDUPmu sayang., aku akan MENERANGI hidupmu., aku XKAN biarkan ia TERPADAM.. aku akan suluh HIDUPmu 4EVER & EVER!!!
^ menjaga hati masing2
^ bertolak ansur
^ kongsi masalah
^ faham hati masing2
^ tolong sesame
^ dalam apa jua skali pown BERSAMA SELALU J
^ LOVE U 4EVER DEAR <3

♥TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY ANIS♥

No comments:

Post a Comment